Bak Nap, Bak Aszcendens, Bak felszálló és mégis a spiritualitás útján...

2021. július 28., szerda

Ott vagyok veled

🕜 Olvasási idő: 2 perc

OTT VAGYOK VELED

Elmondanám,de most úgy sem értenéd,
még sötét falak közt jársz,
hová nem tör be a fény.

Elmondanám,hogy mégis érezlek,
hogy álmaidban téged
mindig kereslek!

S ott vagyok veled a sötét éjszakán,
ahol még fojt a múlt
és kísért a magány,

hogy leolvasszam rólad a fagyos könnyeket,
hogy visszaadjam néked
vezető fényedet,

mert nem engedem el soha a kezed,
hiába hiszed,hogy nem vagyok veled!

Elmondanám,de még úgy sem értenéd,
mert egyenlőre még
elvesztett a fény,

de szíved egyszer majd úgyis rátalál,
időnk temérdek,
örök utunk során.

mert nem engedem el soha a kezed,
bár most még azt hiszed,hogy nem vagyok veled!

Egy pillanatra most állj meg csendesen,
fordulj befelé és
keress a szívedben.

Apró lángocska,de benne vagyok én,
de tudom megtalálsz
s megindulsz felém!

S elhagyod akkor a sötét börtönöd,
szabadságod lesz majd
a boldog örömöd.

Két karjába fog majd s ölel a SZERETET,
s akkor elhiszed,hogy ott vagyok veled!




Szalonnás Viktória 2015

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése