Bak Nap, Bak Aszcendens, Bak felszálló és mégis a spiritualitás útján...

2021. július 19., hétfő

Így mennek szabadságra a jegyek


Kos: Főnök, holnaptól szabin vagyok!

Bika: 2 hét pihenésre van szükségem, ha nem veszem fel a telefont alszom vagy eszem, egyik közbe se zavarjatok lehetőleg.

Ikrek: Jó akkor szerdán szabadságra megyek, de lesz nálam mobil, email, és ide leírtam a címem, ha valamit nem tudtok hívjatok (10, 12, 14 órakor beszól azért, hogy minden rendben van e? Ne jöjjek be?)

Rák: Alszik 2 hetet, majd utólag szól, szabadságon voltam.

Oroszlán: Akkor megyek szabira amikor akarok és addig ameddig akarok. Amúgy meg örülhetsz, hogy itt dolgozom!

Szűz: jajj, mindenki szabin lesz, majd megcsinálom helyettük a munkát, este 9-re simán végzek vele.

Mérleg: 2 hétre szabira megy a körmösöm és a fodrászom, nekem még a héten el kell jutnom oda...

Skorpió: Mire visszajövök, talán már ez nem dolgozik itt. Ha mégis majd teszek róla, hogy ne sokáig!

Nyilas: 1 hónap szabi jár nekem! Amennyit én letettem az asztalra, ez a legkevesebb.

Bak: De jövőre tényleg kiveszek 2 napot egyszerre. Ez már biztos!

Vízöntő: Menjen mindenki szabadságra, mindenkinek jár, megérdemeljük.

Halak: Minden héten szükségem van 2 nap szabadságra, ennyit nem lehet egyhuzamban robotolni, mi vagyok én egy állat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése